Mål här i livet!

En vän till mig berättade om sina "mål" i livet. Och jag har inte riktigt kunnat släppa tanken om mina Mål.
Jag har verkligen, verkligen funderat. Vad är mina mål? Har jag några mål? Eller går jag bara runt här och är? Med ingen längtan? Ingen förväntan?
Jo, så jag tänkte ut några mål, både långsiktade och kortsiktade. Jag börjar med dem som är kortsiktade



  1. Gå ner i vikt, 5kilo till den 15 September.
  2. Unna mig själv, med shopping
  3. Spara ut håret, även komma på en färg jag ska ha!


  1. Skaffa mig massa tatueringar
  2. Resa jorden runt.
  3. Träna upp min kropp
  4. Tjäna mycket pengar
  5. Skaffa barn
  6. Gifa mig
  7. Köpa mig min drömbil



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0