jag igen,igen,igen

Hej!
Jag är en brud som bor i den lilla gangsterbyn Hällefors som ligger 10mil ifrån örebro och 10mil ifrån Karlstad. Ganska nära till det mesta och det är ganska skönt att bo här, är väl som vilken håla som helst! Det blir ju som man gör det till!
Jag har alltid varit intresserad av tattoo´s och alltid avgudat dom, redan som 13åring bestämde jag mig för min "sitl". Jag har alltid varit för Oldschool/new och Traditionella stilarna, tribaler och sånt är inte mycket för mig men jag tycker det är snyggt på andra! 


Jag är en positiv brud som tycker om de mesta. Jag har alltid haft det lite hackigt och bökigt, men nu för engångs skull så flyter allt som det ska. 
Men glöm inte, livet är det man gör det till

Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAiR MF!

kul att få veta lite om dig :)



svar: ja, båda är ju skitcoola!

2011-07-20 @ 18:59:48
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: amandastar

Hihi! Vad roligt att du tycker det! PUSS !!

2011-07-24 @ 20:30:38
URL: http://amandastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0