så jävla läskigt att sova?

Något jag verkligen tycker är obehagligt är när man har drömt, men man inte kan skilja på ifall man var vaken eller sov. (sen när man är vaken alltså) När man blir osäker på verkligheten, typ "har jag drömt detta eller hände det på riktigt?"

Eller när man går i sömnen och vaknar upp någon helt annan stans en där man somna. Som när jag var mindre och drömde att min pappa bar ner mig och la mig i soffan. Jag vaknade upp i soffan och var helt säker på att han hade burit ner mig. (tills jag insåg att han jobbade natt).
  • Eller när personer talar i sömnen. Alltså när de pratar typ med någon (i sömnen) det är så obehagligt! Tills man inser att de sover!
Min syster är den mest creepy människa när hon sover. Ibland sover hon med öppna ögon, pratar i sömnen och går i sömnen gånger 1000

Kommentarer
Postat av: ROCKANDHAIR

hello amanda :D du borde vara med i min hårtävling! :*



HUGS

2011-07-26 @ 17:45:39
URL: http://rockandhair.blogg.se/
Postat av: Mikaela ! :)

Haha. syster tare chill, det är bara skillz ;)

2011-07-27 @ 06:22:57
Postat av: amandastar

haha absolut!

2011-07-27 @ 06:30:10
URL: http://amandastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0