Drömmar

Alltså jag har haft den skummaste drömmen någonsin.. Jag skrev ner den direkt jag vaknade en morgon.. (kommer inte ihåg när jag drömde den)

Allt började med att det var en fest på någon sorts lokal/hus och det var onda/elaka mc-gäng gubbar som var där. Och massa kvinnor som skulle ha sex med dem. Och det var andra killar där också som var där för att häva öl. Jag var en sexig kvinna som alla vanliga killar ville ha sex med. Men jag knuffa bort dom. Det fanns en man som hade skägg,solglasögon, skinnväst och skinnbrallor som visste att han fick göra vad han ville, med vilken kvinna han ville. För han hade en piska som var magisk, den ändrade färg i spettsen ju hårdare han piska. Turkos, lila, gul, röd, mörkblå. Han valde mig. Han skulle ha mig, men han fick lov att spöa många vanliga killar först, så jag försökte rymma. Det var som på film, massa öl,sprit, dooft ljus, lukten av alkohol. Jag kunde ta mig ut på trappen och innan det hade han sagt till mig att vänta på baksidan, han skulle bara spöa en unge. Men jag började flyga iväg. Men kom inte långt innan någon man drog in mig igen, men jag kom ut på trappen igen där var moa och montana de gömde mig för det var en vanlig kille som ville ha sex med mig. men det visade sig vara sebb så jag bara knuffa bort honom. och flög iväg men innan jag kommit ut i luften var det en vanlig kille som tog tag i mig och skulle pulla mig. så jag lät honom göra det men jag pissade på honom. Tror jag. sen landade jag på skoltaket som var brevid festlokalen och där var han med piskan ilsken för "turkhoran" (jag) hade rymt. Men jag förklarade att jag hade väntat på honom, han var ilsken alldeles förbannad Han berättade att han hade spöat massa killar för min skull. Och kastade knäskålarna ifrån en killes som han hade spöat. Han piskade mot mig. Men tillslut trodde han mig och förlät mig och sa "nej älskling amanda ska vi gå och knulla?" Jag följde med honom men sa att jag skulle kissa först. Så jag pratade med honom medan han gungade jag satt mig och skulle kissa men hade glömt att dra ner byxorna. Så jag knäppte upp dem och kissade. Han tyckte jag kissa mycket. sedan skulle vi gå emellan två hus och ha sex. då sa han " amanda! Här har du ju alltid velat ha sex" men sen gick vi till ett omklädningsrum som visade sig vara en lägenhet. Så vi gick in i ett hus som var ett förråd. Och där hängde det massa flyt overaller. Så vi gick längre in och letade efter dörrar man kunde låsa men alla låsgrejer gick utåt. Sen råkade jag gå in i ett rum med massa beväpnade män, men de satt stilla som de var frysta. Så vi skulle rymma ut så jag slog sönder ett fönster i ett kök där det satt massa människor men de märkte mig och honom inte. men jag kom ut och flög. Väntade på honom men han vågade inte krossa glaset. men tillslut gjorde han det. Och kom ut. sen vaknade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0