En ärlig människa är en bra människa!

  • Jag försöker alltid mitt bästa att vara ärlig. För ärlighet varar längst. Helt klart.Jag kan inte låtsas att jag tycker om en människa, jag funkar inte så. Man kan inte älska alla, men man måste försöka att respektera alla! (i vissa fall kan man inte respektera vissa personer)
  • Jag ger oftast alla en andra chans. Men aldrig en tredje. (jag har insett att "tredje gången gillt") En gång kan vara ett misstag, men efter två gånger är en vana!
  • Jag går efter första intryck. Gör man ett dåligt intryck på mig, tar det lång tid att ändra på min uppfattning om personen.

Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

Önskar att jag också kunde vara sån!!! Att jag ger människor en andra chans... Men jag är för långsint.. Screw me once but not twice lixom.

2011-10-18 @ 13:09:55
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0