Ett par gamla ord jag sa.

vad jag stör mig på all vikthets, alla bestämelser om hur du ska se ut. Vad du ska göra, vad du ska säga.. osv. Jag blir såklart påverkad utav samhällets grejer och sådant, det är inte lätt att stå emot. Alla ska vara smala, alla ska ha vacker hy, träna regelbundet, ha stora, små fasta bröst, alla ska ha pengar, ha långt hår eller vara modellsnygg i kort. Men vad händer med människorna utanför detta? Blir vi klassade som: tjockisar, latmaskar, omedvetna, tråkiga? Nej vi är de som vågar stå ut, vi som inte vill vara Megan Fox. Eller helt enkelt inte klarar av att följa modet, har råd med löshår och absolut inte kan ha kortkort modellsnyggt hår, vi som inte kan vara pinnsmala för mat är jävligt gött! Jag har alltid varit mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0