Mitt liv. Kärlek. Del 4

Man gör miljontals val här i livet.
Jag har insett att du måste gå olika vägar, återvändsgränder och möta idioter. För att kunna finna frid.
Jag tänker inte nämna mina x i denna blogg. Pga att jag inte kan stå för mina val. För att jag inte kan säga med sträckt rygg att jag är stolt. För jag skäms.
Men jag är otroligt lycklig idag. Jag är förlovad, sambo och har en pojkvän som gör mig glad.
Jag trivs väldigt bra med Jesper, han stöttar mig.
En bättre människa får man leta efter. Han är verkligen genom snäll.
"han är glad" -Jennifer min syster på 9år.

Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Grismoster =)

Vart tog del tre vägen ? Kram

2011-08-05 @ 20:07:31
Postat av: amandastar

jag håller på att skriva del 3, men det tar lite tid bara! :)

2011-08-06 @ 20:04:18
URL: http://amandastaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0