solen

När man ser hur somliga lyckas, med allting dom än tar sig för 
Kan man hjälpa då att man kanske deppar å blir på dåligt humör 
Men om jag nu ska vara ärlig, är jag ganska lycklig endå 
Vad gör det om man blev förutan pengar när himlen lyser så blå

Jag vet ju solen lyser även på mig, fast jag går i trasiga skor 
Solens värme köper man ej, den är gratis var än man bor

När man hör hur somliga vinner, hundratusen på lotteri 
Tänker man som så kan det aldrig hända att jag den lycklige blir 
Men om jag ska va helt ärlig har jag nästan allt jag vill ha 
Vad gör det att man är förutan pengar när allting annat känns bra

Jag vet ju solen lyser även på mig, fast jag går i trasiga skor 
Solens värme köper man ej, den är gratis var än man bor

Jag vet ju solen lyser även på mig, fast jag går i trasiga skor 
Solens värme köper man ej, den är gratis var än man bor

Jag vet ju solen lyser även på mig, fast jag går i trasiga skor 
Solens värme köper man ej, den är gratis var än man bor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0