jag igen, igen

jag har kommit på en sak. eller rättare sagt vågat erkännt för mig själv.. Jag gillar(?) att tycka synd om mig själv, jag brukar sitta och trycka(?) på saker som jag inte har, som jag vill ha, som jag inte är, som jag borde vara, som jag borde ha. Då är det riktigt mega synd om mig. För helt plötsligt har jag inget, men sen ger jag mig en bitch slap och inser vilket trams jag håller på med. Visst fan håller alla på såhär ibland?! Men samtidigt pushar det mig till att kämpa, kämpa för allt jag vill ha och allt jag vill va, allt jag vill göra!

Men nu måste jag lägga till med (så ni inte tror jag är deprimerad eller något liknande) att jag älskar mitt liv! Jag är en lycklig kvinna, med en underbar mysig man och en enormt varmhjärtad famlij. Jag har otroliga vänner, och helt enkelt jävligt lyckligt lottat. Men såklart kan man sakna saker i vardagen. Jag saknar s-o-m-m-a-r-l-o-v, mina VÄNNER, att göra somriga saker. Men det är väl den enkla vardagen: Vakna/pissa/äta/jobba/skita/sova osv.osv.osv. Haha. Men snart är jag ledig! Då ska jag pussa mina vänner, kanske bjuda upp dom alla till mig för en härlig reunion! Det behöver jag... Känner jag. Sen är det snart POWER MEET. Najs, lite tillökning i vardagen (nej förfan jag är inte gravid, jag menar med lycka.. Såklart!) Efter det är det Rättvik car week. Mums längtar! 
jag lycklig och påväg med mina favoriter till Tatoo mässa i Kristinehamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0