Om mig.

Tänkte berätta lite kort om mig!
Jag heter Amanda, jag bor i Hällefors 8mil norr om Örebro.
Jag är 18år, fyller 19 i Oktober.
Jag är en väldigt positiv brud, med ett jävla temprament!
Jag har ett stort intresse för tatueringar och piercingar,
Just nu har jag en piercing i tungan och en töjning i vänster öra. Men snart ska jag nog ta septum och töja andra.
Jag har 4tatueringar 1stor old school med hjärta,svalor,rosor som det i hjärtat står mom. Jag har stjärnor på handleden och en ros på skinkan.
Jag är förlovad med världens bästa man! Jesper <3
Just nu önskar jag mig att få en egen hund som jag får ta hand om.
Jag har precis tagit studenten.. Nu jobbar jag inom telefonbranchen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0