Solen går upp.. Och jag är vaken.

Någonting jag verkligen älskar så är det soluppgången. Det är så vackert, värmer så skönt. Det är som att den väcker alla och man känner sig så välkommen. Nu hör jag hur fåglarna vaknar till liv, mysigt.

Men just nu hade jag hellre legat i sängen och sovit, men har precis jobbat en timme och ska klockan 04.30 jobba en timme till.. Phuu, jobbigt.. Saknar skolan något otroligt! När man kunde vara hemma nästan när som helst, ta en sovmorgon! Men jag klagar inte på mitt jobb, för jag har ett bra jobb! På det sättet att jag får välja precis när jag vill jobba, jag gör mitt eget schema! Det är smått gött.

Vad ska ni alla göra imorgon då? Själv ska jag jobba 15-16 men efter det ska jag om det är fint väder bara njuuuta utav solen och passa på att få någon bränna! Måste säga att jag är väldigt blek just nu.. Det är träligt, men det är så att jobba. Har ju inte tiden att sitta och sola hela dagarna, fullt upp hela tiden!
trött brud 03.05
Men nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta lite utav tystnaden, får passa på.. För snart vaknar byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0