tjockt med kärlek

Sitter här och väntar på min man, fan vad sent han slutade idag.. En timme senare än vanligt.. Pust.. och suck.. Jag har i alla fall hunnit solat lite på ballen. Stor städat badrummet och raka benen.. Hääärligt!

Men jag tänkte berätta lite om mig och Jesper, för vanliga frågor som: Hur träffades ni? Hur länge har ni varit tillsammans? Och andra härliga frågor.
tjockt med kärlek
En kortfattad historia.
Jag och Jesper träffades genom en "gemensam" vän kan man väl kalla det, min gamla bästavän och hans släkting. Jag var ny-singel och väldigt gla´ i alkoholen. Jag och mina vänner skulle ut och festa lite och vi körde på, alkoholen tog slut... Så min ena vän såg Jesper så vi sprang och fråga om han hade, jajjamensan de hade han. (det var så vi fick kontakt). Senare på kvällen så fortsatte jag att prata(hänga,klänga) med honom. Han var nykter och blyg. Gav honom mitt nummer och han tog mitt. Inge mer med det. Vi hördes inte av på en vecka eller mer. För båda var för fega för att ta första steget. Men sen kom helgen och jag och en vän festa igen. Sedan hamnade vi på en fest där också Jesper var nu onykter och vågade prata med mig. Vi hängde med varann hela kvällen och det sluta med att jag sov hos honom (nej vi hade inte sex).
Vi vart officielt tillsammans den 23Juli 2010 och har varit lyckliga sedan dess.
Vi förlovade oss i April 2011.
Vi flyttade ihop i Slutet utav Maj 2011 i en etta mitt emot viking i Hällefors.
Vi är väldigt lika i våra personligheter. Väldigt spralliga, barnsliga och vågar vara oss själva. Vi har det oftast jätte roligt, och såklart bråkar vi ibland. Men inte så ofta.
Men där emot är vi väldigt annorlunda i tempramentet, då jag är väldigt lättretad och blir lätt förbannad. Så är Jesper den lugna som bara flyter med.
Jag älskar Jespers familj och han älskar min! Vi trivs båda i varandras familjers närhet.
Jesper vill inte gifta sig, det vill jag (nej förfan, inte än på några år).
Vi båda vill ha barn I FRAMTIDEN (stora bokstäver för att förminska missförstånd)
Men jag trivs med Jeper som tusan, han är helt enkelt bäst. Ja han är helt klart bäst för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0